2018. március 28., szerda

Ez vagyok én

Zsazsitól és Janett-től kapott kihívás, ami inkább egy depis önjellemzéssé fordult át, de talán kiírtam magamból pár dolgot.

Szabályok:
1. Kihívtak? Fogadd el - vagy ne, rajtad áll - és szánj egy bejegyzést a következő kérdések megválaszolására:
    1. Ki vagy Te?
    2. Mi az álmod?
    3. Mi a kedvenc emléked?
    4. Mi jelenti számodra a boldogságot?
    5. Mi jut eszedbe arról a szóról, hogy szépség?
   6. Szerinted hogyan írnának körül Téged a környezetedben élők? Mennyire egyezik ez az első kérdésre adott válaszoddal?
    7. Mi a legnagyobb félelmed?
    8. Hogyan látod magad 1 év múlva?
    9. Mi volt a legnagyobb őrültség, amit valaha csináltál?
    10. Ki vagy mi az első számú motivációd?
    11. Mit csinálsz, ha valaki elkezdi igazságtalanul kritizálni egy barátodat, de nem tudja, hogy közel áll hozzád?
    12. 5 év múlva emlékezni fogsz arra, mit csináltál tegnap?
    +1. Fejezd be a mondatot: Arra vágyom, hogy...
2. Hívj ki Te is néhány további bloggert, akiknek kíváncsi vagy a válaszaikra. Annyi jelölted lehet, amennyit akarsz.
3. Másold be a szabályokat (a kérdésekkel együtt), hogy kihívottjaid tudják, mi a dolguk. Bejegyzésedben ne felejtsd el megemlíteni a bloggert, aki Téged hívott ki.

Kezdjük is el!

Válaszaim:
 1. Ki vagy Te?
Növény. Bátran merem állítani, hogy növény vagyok. Sok napfényt, friss levegőt, nyugalmat és vizet igénylek, és elvagyok egyhelyben. Néha szobanövényből átfordulok nebántsvirággá, nem szeretem a konfliktusokat  és könnyen agresszívvá válok egy feszült helyzetben. Viszonylag könnyen megbántódom, ha azt látom egy barátomon hogy nem vagyok fontos neki, pedig nekem ő igen. Egyébként ragaszkodó vagyok és tipikus komfortzónában éldegélő ember nagy álmokkal és túl sok érzelemmel. Nem szeretem az igazságtalanságot, túlgondolom a problémáimat és túl sokat agyalok a dolgokon, ezzel ellentétben viszont sokszor figyelmetlen és feledékeny vagyok, amiből nem egy konfliktus született már a környezetemben.

 2. Mi az álmod?
Hogy egy művész egyszer beleszeressen a Save Your Soulba és illusztrációkat készítsen hozzá, valamint hogy úgy a könyv egyáltalán megjelenhessen, bejussak a Színművészeti egyetemre és lediplomázzak.

 3. Mi a kedvenc emléked?
Apával a Tátrában túráztunk, amikor hét éves voltam és olyan hóviharba keveredtünk, hogy a csoki megfagyott apa zsebében. Viszont a vihar után lélegzetelállító látvány fogadott minket a csúcson, két csodaszép tengerszem, havas csúcsok, völgyek felett úszó felhők...

 4. Mi jelenti számodra a boldogságot?
Most épp vigasztalhatatlan vagyok, de egy őszinte baráti ölelés általában segít.

 5. Mi jut eszedbe arról a szóról, hogy szépség?
Amikor kiegyensúlyozott vagy és boldog, és ez kiül egy apró mosolyban az arcodra. Amikor kilépek a kertbe és megfigyelhetem a madarak és méhek sürgölődését. Egy színben és formában harmonikus kép.

6. Szerinted hogyan írnának körül Téged a környezetedben élők? Mennyire egyezik ez az első kérdésre adott válaszoddal?
A legtöbben azt mondják, cuki vagyok meg egyedi, egyébként szerintem tökéletesen ignorálható személy vagyok aki hozzá tartozik a környezetükhöz. Sokszor nem érzem magamban azt a kreativitást, amit mások mondanak, akármilyen jó barát is próbál meggyőzni, ez a kétség vagy belőlem, vagy a környezetemből gyökeredzik. Egyébként ahogy általában látnak, az egy random könyvön/filmen/sorozaton pörgő apró lány, vagy ha épp rossz kedvemben vagyok, egy távolba révedő tekintetű, sokszor pokrócba burkolódzó depressziós kupac.

7. Mi a legnagyobb félelmed?
Hogy semmit nem érek el azzal, ha azt csinálom, amit szeretek. Hogy mindenki elhagy és elfeledkezik rólam. Ez már kettő, de valahogy összekapcsolódik.

8. Hogyan látod magad 1 év múlva?
Az érettségi és a felvételi miatt stresszelő, önmagában kételkedő amőba.

9. Mi volt a legnagyobb őrültség, amit valaha csináltál?
Elloptam a barátaimmal egy bevásárlókocsit egy utcasarokról... Nem is tudom, hogy került oda vagy honnan, de elrejtettük egy építkezésen. De ne mondjátok el senkinek!

10. Ki vagy mi az első számú motivációd?
Rókatesóm, Criszi és az ihlet, ami néha jelentkezik. Mostanában minden más csak lehúz.

11. Mit csinálsz, ha valaki elkezdi igazságtalanul kritizálni egy barátodat, de nem tudja, hogy közel áll hozzád?
Mesélnék neki róla, hogy valójában milyen, és érvelnék a kritikája ellen. Nem próbálnám erőszakosan megkedveltetni vele, de megpróbálnám elfogadtatni vele hogy ez a személy olyan, amilyen.

12. 5 év múlva emlékezni fogsz arra, mit csináltál tegnap?
Kötve hiszem, mivel semmi érdekeset nem csináltam.

+1. Fejezd be a mondatot: Arra vágyom, hogy...
...megszűnjön ez a helyzet amiben most épp vagyok.
...elfogadjanak olyannak, amilyen vagyok.
...ne érezzem magam mindenhol kívülállónak.
És még sok más, de azokat feljebb már elmondtam.

Jelöltjeim:
Criszi
Reyklani

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése