2018. augusztus 27., hétfő

Kereslek

Műfaj: vers
Zsáner: romantikus
Figyelmeztetés: fájdalom.
Megjegyzés: Hajaj ezer éve nem jártam itt. (Még egy tag is el van rakva (meg egy wattpaden) de ne mondjátok el senkinek.) És most hoztam egy verset! Igazából nyár eleje óta vár javításra, de azt hiszem elfeledkezett róla az illetékes, úgyhogy megkapjátok így. Azért remélem, tetszeni fog 😚


Kereslek
Minden esős reggel
Szivárvány-ködén keresztül,
Az utcán
Minden arc a tiéd.
Rád pillantok,
S látlak téged,
De te nem látsz engem.
Azt kívánom,
Bárcsak kicsordulnának
A gondolataim,
Át a te szívedbe,
Hogy érezd, amit én.
A szívdobogást.
Hogy melletted elszürkül a világ.
Ragyog az arcod,
S a szívem keserű,
Mert nem értem ragyog.
Mert nem látod,
Ki vagyok.
Azt kívánom,
Hogy észrevedd,
Aztán visszavonom.
Gyávaság.
Pedig kereslek
Minden esős reggel
Szivárvány-ködén keresztül.
Magányosan.
És várom a csodát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése