2017. március 24., péntek

Liebster Award #2


A díjért köszönet és hal jár (EDD MEG ÁM!) Reyklaninak, az én imádott ficírómnak <3 (btw még mindig nem hiszem el, hogy beszélgetünk és színház és áhhh)
Mivel egyszer már továbbküldtem, most csak itt hagyom a válaszaimat.

1) Saját meglátásod szerint, mi a legnaívabb reményed? (Pl: gyors ügyintézés, nem irat a hetedik órában dolgozatot, ezúttal tuti elfogadja az autómata a kétszázast...)
Hű. Én alapból nagyon naiv vagyok, de inkább az emberekkel (főleg kortársakkal) kapcsolatban. Túlságosan jónak hiszem őket.
2) Azt biztos tudod magadról, hogy szuperhős vagy szupergonosz vagy. Ez esetben ki lenne az ellenfeled és miért?
Én egy szuper-emberiségátformáló-lény vagyok, aki kitörli az ostoba gondolatokat az emberek fejéből és békét teremt, hogy csendben alhasson és korlátlanul járhasson koncertre és színházba. Ellenfelem az emberi önzőség. Ámen.
3) Te választod ki, hogy ki éljen túl egy apokalipszist. Ki vagy kik lennének azok, akik nem élhetnék túl? (Valakit választanod kell és te magad nem lehetsz)
Az osztályom bizonyos tagjai.
Az atombomba feltalálói (nem érdekel ha már halott. A pokolba is utánamegyek.)
Azok, akik azt hiszik, róluk szól a világ és mindent jogukban áll megtenni.
Akik nem törődnek a természettel.
(Reyklani előhozod belőlem az előítéletes embergyűlölőt.)
4) Milyen műfaj lennél?
Adzszzdhd egy posztapokaliptikus steampunk tragédia.
5) Mi az, amire büszke vagy az eddigi pályafutásod során? (Nincs olyan, hogy semmi!)
A SYS megalkotása, Ryan, Carla és Tim a szívem pici csücske :3
6) Mi volt a lehető leghülyébb tanács, amit kezdőként és/vagy haladóként kaptál? (Rezidens King of Hellként megtehetem, hogy megszegjem - Reyklani) /az eredeti kérdést lásd feljebb/
Kaptam? Most nem igazáb tudom. Ha ez számít, anyámtól azt, hogy hagyjam abba a p*csába az írást.
Meg sem fontoltam.
7) Az apokalipszis bekövetkeztével is megpróbálnál alkotni?
Of course, az a rengeteg tragédia tutira megihletne.
8) Hogyan szeretsz aludni?
Alva.
Haha.
Most pillanatnyilag arc kivételével teljesen a takaró alatt, két-három párnával, a koleszban még meg is fordulva az ágyban. Úgy eskü sokkal jobb.
9) Melyik mitológia a kedvenced?
Bár wattán a görögöt mondtam, utána eszembe jutottak Loki drágáék is. Még egyikről sem tudok mindent, így még nem tudok dönteni.
10) Ki vagy ha éhes vagy?
Egy hisztis mosórongy. Főleg suliban. Azon kívül talán picit csendesebben szenvedek, de egy kínzás végigülni korgó gyomorral nyolc órát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése