2018. május 24., csütörtök

Írók hét fő bűne

Szabályok:

1. Köszönd meg annak, akitől kaptad!
2. Válaszolj a kérdésekre! Figyelj rá, hogy a szabályok és a kérdések is változatlanul kerüljenek a bejegyzésedbe!
3. Küldd tovább annyi embernek, amennyinek szeretnéd! A lényeg, hogy mindegyiküknek írj valamit, szerinted nekik mi a legnagyobb bűnük íróként! 

Köszönöm a kihívást Thea-nak, aki egyben a kitalálója is a kérdéseknek :3 Szuper kihívás lett és remélem, sok emberhez eljut majd!

Kérdések:

1. Kevélység: Melyik az a történeted, amire annyira büszke voltál, hogy nem fogadtad a rá érkező kritikákat? Utólag mit gondolsz erről?

Lehetséges, hogy nem kaptam annyi kritikát, hogy egy ilyet ki tudjak választani? Mert nem jut eszembe egy ilyen sem... Inkább csak saját magammal lehet, mikor annyira tetszik egy ötlet, hogy bármekkora butaság is, leírom.

2. Kapzsiság: Van olyan történeted, ami szerinted olyan jól sikerült, hogy pénzt is kérnél érte? Mennyit érne a belé fektetett munkád?

A Save Your Soult simán eladnám 3500+ áron, főleg az oldalszám miatt, mert elég hosszú, másrészt meg nagyon szeretem és büszke is vagyok rá.

3. Bujaság: Melyik történetedben próbálkoztál először korhatáros jelenettel (nem feltétlen erotikus értelemben)? Utólag mit gondolsz, mi volt a legnagyobb hibája? 

Azt hiszem a Célkeresztben volt. Aranyos jelenetek lettek, csak olyan butik meg gyerekes elképzelések. Aztán a Save Your Soul elején volt egy korhatárosabb, de elég nevetséges próbálkozásom. Vannak ilyesmi lgbt+ meg hetero jelenetek, amiket idén írtam, és azok még tetszenek is, de nem fognak sehova felkerülni, mivel csak gyakorlásnak írogattam.

4. Irigység: Volt, hogy irigy voltál olyan történet olvasottságára, ami szerinted a tied nyomába sem érhet? Név említése nélkül szerinted mi volt a legnagyobb hibája? 

Hogy sablonos volt, és szerintem sokkal érdekesebb történeteket is lehet olvasni bloggeren, mint az volt. Persze ez csak az én véleményem, úgy tűnik, az olvasóközönség nagy részének elég volt ennyi.

5. Falánkság: Volt, hogy több történeten dolgoztál egyszerre? Mi lett az eredménye?

Egyszerre írtam a Save Your Soult és a Féltestvéreket. Végül a Sys-szel elmaradoztam, mivel a Féltestvéreket könnyebb és kevésbé fájdalmas (legalábbis az elején) volt írni, és ez addig tartott, amíg be nem fejeztem. 

6. Harag: Formáztál valaha szereplőt élő emberről azért, hogy a történetedben megkapja azt az igazságszolgáltatást, amit a valóságban nem biztos, hogy meg fog? Ki ő, és mi lett a sorsa a történetben?

Érdekes kérdés, de nem, nem volt ilyen. Nem vagyok annyira bosszúálló fajta. Inkább azokat emelem be egy történetbe, akiket szeretek.

7. Lustaság: Melyik az a történeted, amit lustaság miatt félbehagytál, és a legjobban bánod?

A 300 szavas kihívás. Nagyon szeretem és élvezem írni, de egyszerűen nem tudok rá időt szakítani, túl sok más köti le a figyelmem és nem tudok ötleteket hozni hozzá... :/

Én most nem hívnék ki senkit, mert amúgy is elhalmoztam az író ismerőseimet ilyenekkel, és nem akarom tovább szaporítani a listájukat :")

2 megjegyzés: